Röviden rólunk

Vállalkozásunk 1990-ben alakult mint egyéni vállalkozás. Fő tevé-
kenységi körünk hidegburkolatok készítése volt. 1996-ban társaságot alapítottunk Molnár Ceramia Kft. néven. A társaság alapítói és tulajdonosai sok éves kollektív szakmai tapasztalattal rendelkező mérnökök és szakemberek, akik egyben tevékeny munkatársai is cégünknek. Cégünket az elmúlt évtizedben dinamikus és kiegyensúlyozott fejlődés jellemezte. Tevékenységi körünket a kereskedelem és az építőipar területére koncentráltuk. Munkáink során kiemelt hangsúlyt fektetünk a minőségre. Rugalmasságunk, gyorsaságunk és szakértelmünk garancia ügyfeleink elégedett-
ségére. Célunk, hogy a minőségi alapanyagokból szakszerűen felépített házak vásárlóink által támasztott magas igényeket teljes mértékben kielégítsék.

Hidegburkolási egyszeregy

Összefoglalónkban a hidegbur-
koláshoz szükséges segéd- és kiegészítő anyagokat mutatjuk be, valamint tanácsot adunk a legmegfelelőbb technológia kiválasztásához. Ezek ismeretében a barkácsolók és a szakemberek is elkerülhetik a burkolási hibákat.

Teljes cikk »

Tanácsok

Hasznos tanácsok, bölcsességek.

Teljes cikk »

Tanácsok

Beosztottakkal való bánásmód alapjai:

1. Fizessék meg őket értékük szerint.
2. Érezzék fontosnak magukat.
3. Dönthessenek önállóan.
4. El kell választani a hivatalt és a társasági életet.

Néha a titkárnő megjelenéséből is következtetni lehet arra,
miféle ember lehet a főnök az ajtó mögött.

Az embereket hosszú távon nem a hibáik alapján ítélik meg,
hanem ahogy a hibáira reagál.

Kezdd a legjobbakkal, tanulj a legjobbaktól, lassan terjeszkedj,
erősítsd meg a pozíciódat, aztán szélesítsd a tevékenységi kört.

Ruha teszi az üzletembert.

Minden vitát megnyersz, amit el sem kezdesz.

Pályád elején legyen fontosabb amit tanulsz, annál, amennyit keresel.

Alkalmazz magadnál okosabbakat.

Ha a főnök gyors, akkor a beosztottjai többsége is követi példáját.

Őszintén éreztesd a másikkal, hogy kettőtök közül Ő a fontosabb.

Mutass őszinte érdeklődést mások iránt.

Minél előbb és minél többet tudok meg a tárgyalófelemről,
annál hatékonyabb lehetek.

Ha tévedtél, valld be.

A jó vezetők mindig el vannak kötelezve a munkájuknak: nem bénítja meg őket a tévhit, ők nem hiszik, hogy mindenkinek szeretnie kell őket, van bátorságuk népszerűtlen döntéseket hozni. Pl.: szélnek ereszteni lusta munkatársaikat.

Mosolyogj!

Kelts mohó vágyat a másik emberben.

Mindig az lebegjen a szemed előtt, hogy a másik ember mit akar.

Az emberi természet legősibb vágya a fontosság utáni vágy.

Mindenki szereti a bókot.

Az emberi természet lényege: az elismerés utáni vágy.

Mindent tudni annyi, mint mindent megbocsátani.

Az egyetlen mód, amellyel rávehetek bárkit, hogy bármit megtegyen:
megadom neki amit kíván.
Dr. Freud

Az ingerült érvelés célja nem a meggyőzés, hanem a megfélemlítés.

Aki dicsér minket, annak szellemi képességeit ritkán vonjuk kétségbe.

Ha az ember mindenben a rosszat keresi, meg is találja.

Leginkább saját magunkat ismerjük félre.

Reménytelen csak utólag van!

Ne feledkezzünk meg arról, hogy embertársaink is szeretnének befejezni
egy mondatot.

Rendkívül emberségesek és megértőek vagyunk, amikor önmagunk
felett ítélkezünk.

Ha az ember semmiképpen sem akar dolgozni, segítségére siet egy fejfájás.

Ne hallgass a károgókra!

Tudni kell nemet mondani.

Ne sajnáld az elmúlt időt, már semmire sem használhatod.

Tudsz úszni? Nem! Akkor mire vársz miért nem ugrasz már a vízbe?

Egyszerűt is lehet bonyolítani.

A legveszélyesebb fukarság, amikor az ember a jószóval takarékoskodik.

A fizikai dolgozó is gondolkodik, a szellemi dolgozónak is van fizikuma.

Vigasz a bajban, ha másokat okolhatunk érte.

Ha az ember tudná meddig él, idejét jobban beosztaná.

Ne panaszkodjunk. Felejteni sohasem késő.

Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett mint az,
amelyen nem nevettünk.

Gondolj az apró figyelmességekre.

Tégy fel olyan kérdéseket, amelyekre szívesen felel majd.

Ne nézzünk fel azokra, akik lenéznek bennünket.

Ha azt hiszed, érdekled az embereket, válaszolj erre a kérdésre:
ha ma este meghalnál, hányan mennének el a temetésedre?

Sohase fogadd el a nemet végleges válasznak.

Jó humorral, jó kedéllyel szinte mindig minden megoldható.

Kockázat nélkül nincs esély.

Senkiről sem akarok rosszat mondani, és minden jót el akarok mondani,
amit bárkiről tudok.
Benjamin Franklin

Az átlagembert csak a saját neve érdekli, senki másé.

Hallgasd meg bőven a másik embert.

Hallgass figyelmesen és bátoríts másokat, hogy önmagukról beszéljenek.

Beszélj olyan dolgokról, amelyek a másikat érdeklik.

Kerüld el mindig az éles ellentétet.

Légy okosabb másoknál - ha lehet -, de meg ne mondd nekik.
Lord Chesterfield

Előbb békülj ki embertársaiddal.

Hallgasd mások véleményét! Soha ne mond senkinek, hogy nincs igaza.

A bölcs maga dönt, a többiek a közvélemény szerint.

Ne ítélj, hogy ne ítéltess.

Az a fa, amely teljes védelemben növekszik, sosem éri el a fényt.

Ismerd meg magad, mert a sorsod te vagy.

Az ügyfél kiszolgálásának 9 pontja:
Tudtad, hogy...

  1. Ha 20 ügyfél elégedetlen a szolgáltatásoddal, ebből 19 nem mondja meg neked. 20-ból 14 máshol köt üzletet.
  2. Az elégedetlen ügyfelek átlag 10 másik embernek panaszkodnak rossz tapasztalataikról; 12 százalékuk legalább 20 embernek mondja el.
  3. Az elégedetett ügyfelek átlag öt másik embernek mesélik el pozitív tapasztalataikat.
  4. Ötször annyi pénzben kerül megnyerni egy új ügyfelet, mint megtartani a régit.
  5. Az elégedetlen ügyfelek 90 százaléka nem fog ismét vásárolni tőled, és nem mondja meg miért.
  6. Jó néhány területen a szolgáltatás minősége egyike azon kevés tényezőnek, mely megkülönbözteti a céget a versenytársaitól.
  7. A minőségi szolgáltatás pénzt takarít meg céged számára. Ugyanazok a készségek, amelyek az ügyfél elégedettségének növekedéséhez vezetnek, az alkalmazottak termelékenységének növekedéséhez is vezetnek.
  8. Az ügyfelek hajlandóak többet fizetni a jobb szolgáltatásért.
  9. Az elégedetlen ügyfelek 95 százaléka ismét lojális lesz, ha panaszukat megfelelően és gyorsan orvosolják.

Forrás: a statisztikát a Mattson & Associates állította össze az amerikai szolgáltató cégek adataiból.

Legyen életed szabálya:

Ha egy szép élet vágyát őrzöd,
A múlttal nem szabad törődnöd.
S mindig úgy tégy; ha veszteség ér,
Mintha újraszületten élnél.
Mit akar? Kérdezd meg minden naptól,
És mindennap felel neked akkor.

Tetteidnek tudj örülni,
Más tetteit tudd megbecsülni,
S főként ne gyűlölj egy embert se
S a többit meg hagyd az Úristenre.

Goethe